سیستم اتوماسیون اداری

شرکت پردازش هوشمند البرز با پشتوانه تجربیات سازمانی تیم خود اقدام به طراحی و پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری با رویکردی نوین و قیمت بسیار مناسب نموده است. این سیستم بر خلاف اکثر سیستم های اتوماسیون جاری در سازمان های ایرانی بسیار کاربرپسند و ساده با هسته ای قدرتمند و کار آمد طراحی گردیده است این نرم افزار علاوه بر دارا بودن سیستم دبیرخانه ثبت نامه های صادره و وارده و قابلیت پیگیری آن امکان مدیریت دستورات و پاراف های نامه را به شکل کاملا هوشمند دارا می باشد همچنین قابلیت جریمه کاربران در سیستم در صورت عدم پاسخگویی در مدت مشخص و قابلیت پاسخ گویی نتیجه اقدام از نکات مثبت نرم افزار می باشد. سیستم گزارش گیری نرم افزار به شکل جامعی به مدیران سازمان کمک می کند تا از روند اجرای کار در سازمان خود اطلاع پیدا کرده و نسبت به رفع آن اقدام نمایند. این سیستم امکان انجام مکاتبات اداری را به صورت الکترونیک از هر نقطه از جهان با سرعت بالا، سادگی رابط کاربری و در محیطی قابل اعتماد فراهم می‌کند. سیستم اتوماسیون اداری پردازش هوشمند با ایجاد بستری مناسب برای ثبت و گردش نامه و TASK های سازمانی، پیگیری دقیق، گزارش اقدامات لازم و مدیریت بهینه‌ی دستورات، ضمن سرعت بخشیدن به روند مکاتبات درون سازمانی، امکان تعامل الکترونیک برون سازمانی را نیز فراهم می‌کند. این نرم افزار قابلیت اتصال به کلیه نرم افزار های پردازش هوشمند را دارا بوده و می تواند آغازی بر فرایند جاری سازی نظام فناوری اطلاعات در سازمان باشد.



با پیاده سازی این سیستم

1

گام اول

در اجرای نظام فناوری اطلاعات در سازمان خود قدم بردارید

2

گام دوم

فرایندهای مکاتبات ادرای خود را بهینه نموده و ودر هزینه های مرتبط صرفه جویی نمایید

3

گام سوم

با اجرای فرایند حذف کاغذ از نجات درختان زمین اطمینان حاصل نموده و هزینه های مربوط به آن را به حداقل برسانید

4

گام چهارم

در جریان کامل مکاتبات و فعالیت های سازمان خود باشید و محیطی مساعد برای مکاتبات کارمندان ، مشتریان و ذی نفعان خود تهی نمایید

5

گام پنجم

در اتخاذ تصمیمات سازمانی به مدیران خود کمک نموده و برای جاری سازی سیستم های تصمیم یار آماده شوید.